Wednesday, August 5, 2009

有没有那么一首歌会让你想起我们?


这是当晚纵贯线SuperBand演唱会的曲目。 诚如会长所说的,真是让我们穿越时光隧道,回味无窮。

李宗盛独唱曲目:1. 凡人歌2. 当爱已成往事+鬼迷心窍3. 我是一只小小鸟
张震岳独唱曲目:1. 我要钱2. Rock Star3. 爱情你我他+自由
周华健独唱曲目:1. 组曲:漂来漂去/穿过你的黑发的我的手/为你握手冷风吹/怕黑2. 难念的经3. 有没有那么一首歌会让你想起我
罗大佑独唱曲目:1. 美丽岛+爱人同志2. 你的样子3. 天使的眼泪4. 光阴的故事

纵贯线曲目:1. 组曲:鹿港小镇+分手吧+我终于失去了你+爱相随+出发2. 歌+风儿轻轻吹3. 亲爱的Baby4. 爱的笺言+花心+寂寞难耐+喝酒5. 童年6. 恋曲19907. 爱的初体验8. 皇后大道东9. 再见10. 组曲:明天会更好+真心英雄+朋友11. 出发(亡命之徒)

4 comments:

Koo said...

I like the clip in Master Lee's facebook. May be he should upload the clip here as well. Cheers bros, wonderful trip!! Not much on 'Tatt's Palace' yet; keen to see-leh...

khian beng said...

I think cheong tatt wake up at 4am everyday, or never sleep.

bros,, be patient, tatt's mansion is coming up soon.

Lee Cheng Hoe said...

The clip of the Superband will be up-loaded after the post of Tatt Mansion as it is more important!

Cheong Tatt 昌达 said...

Actually I am also looking forward to see